رئیس سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش: آمادگی نیروهای مسلح استکبار جهانی را به هراس انداخته است

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

رئیس عقیدتی‌ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت و آمادگی نیروهای مسلح در همه زمینه‌ها موجب ترس استکبار جهانی از نظام اسلامی است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از  خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌محمد ‌آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در سیرجان اظهار داشت: امروز ملت ما سربلند از پیروزی‌ها است و به خود می‌بالد، نظام اسلامی سرنوشت‌ساز در پیروزی ملت‌ها‌ی منطقه علیه ظلم و استکبار است.

وی افزود‌: هشت سال با تمام‌ سلاح‌های پیشرفته اربابان استکباری علیه ما تاختند و جنگیدند، اما غافل بودند که قدرت ایمان ملت ما و بسیج همگانی علیه دشمن تمام‌ سلاح‌ها را نابود می‌کند و امروز هم این پیروزی‌ها اقتدار ما را به دنیا ثابت کرد.

آل‌هاشم پیشرفت و آمادگی نیروهای مسلح در همه زمینه‌ها را موجب ترس استکبار جهانی از نظام اسلامی عنوان کرد و گفت‌: توطئه‌ها و تحریم‌ها موجب شد تا به پیشرفت و خودکفایی برسیم.  

مجید توسلی فرمانده پایگاه آموزشی شهدای در‌یایی سیرجان در این مراسم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی جوانان و ملتی غیور است که با همه قدرت تسلیحاتی که دشمنان داشتند، نتوانستند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را تصرف کنند.

وی افزود‌: رژیم بعثی عراق که با حمایت استکبار جهانی و ابر‌قدرت‌های شرق و غرب به خاک ما تجاوز کرد، می‌خواست نظام نوپای ما را نابود کند و با تصرف خاک ایران به مقاصد شوم آمریکا جامه عمل بپوشاند که خود طعمه و نابود شد.

  * نیروهای نظامی و انتظامی شامل دریادلان پایگاه در‌یایی، آمادگاه جنوب، نیروهای انتظامی، نیروهای بسیجی و سپاه تیپ دوم صاحب‌الزمان از مقابل جایگاه رژه رفتند و رژه موتوری شامل تجهیزات آمادگی و نظامی نیز انجام شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید